czwartek, 1 września 2016

Odziemniaczanie - czyli odkurzanie Nyski

Jak wspomniałem w opisie, nasza Nyska woziła rodzinę właściciela na uprawę ziemniaków. W związku z tym wszystko tam jest w ziemi. Można ją uzbierać, zlać trochę wodą i rzucać w ludzi.
A tak na poważnie jest źle. Fotele w opłakanym stanie. Tapicer na pewno na tym zarobi. 
W międzyczasie Kuba zrobił filmik, jak to wszystko wygląda dookoła. Serdecznie zapraszamy do oglądania.

Nysa, ja i mój krzywy ryj




Żeby zachować chronologię, pozwoliłem sobie dodać post odrobinę wcześniej.

2 komentarze:

  1. Gdy spotykasz się z problemem na drodze, usługa pomocy drogowej staje się Twoim aniołem stróżem. Na stronie https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ znajdziesz profesjonalny zespół, który świadczy szybką i skuteczną pomoc w sytuacjach awaryjnych. Klikając w link, otworzysz sobie drzwi do miejsca, gdzie Twoje bezpieczeństwo jest priorytetem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usługi wulkanizacyjne są niezbędne dla każdego kierowcy. Bez odpowiedniego utrzymania i serwisu opon, bezpieczeństwo na drodze może być poważnie zagrożone. Dlatego też, wybór odpowiedniej firmy wulkanizacyjnej jest kluczowy. https://euro-wulkan.pl/ to miejsce, gdzie profesjonalizm łączy się z doświadczeniem, aby zapewnić najwyższej jakości usługi. Od wymiany opon, przez ich wyważanie, aż po naprawę uszkodzeń - wszystko to znajdziesz w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń